REGULAMIN POMORSKIEJ SZKOŁY FITNESS 4FIT
Regulamin Świadczenia Usług szkoleniowych i coachingowych.
§1
Definicje
-
Regulamin– niniejszy regulamin określa zakres oraz warunki świadczenia usług szkoleniowych i coachingowych przez Magdalenę Jagodzińską prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Pomorska Szkoła Fitness 4 Fit Magdalena Jagodzińska z siedzibą w Gdańsku (80-175) przy ul. Lawendowe Wzgórze 8/39 posiadająca NIP: 5832938015 zwaną dalej „4FIT”.
-
Klient- osoba fizyczna, która ukończyła co najmniej 16 rok życia, przy czym w przypadku nieukończenia przez tą osobę 18 roku życia wymagana jest zgoda przedstawiciela ustawowego, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która za pośrednictwem Sklepu internetowego zamierza zawrzeć lub zawarła umowę na podstawie Zamówienia z 4FIT na swoją rzecz lub na rzecz innej osoby, niezależnie czy zawarcie tej umowy stanowi czy nie przedmiot jej działalności gospodarczej, jak i osobę, na rzecz której umowa została zawarta (w tym również Konsument).
-
Zamówienie- oświadczenie woli Klienta określające jednoznacznie jego wybór w ramach Sklepu określonego rodzaj i ilość Usług lub Towarów, zmierzających bezpośrednio do zawarcia z 4FIT Umowy Sprzedaży na odległość tych Towarów bądź Usług na warunkach wskazanych w niniejszym Regulaminie za pośrednictwem Sklepu internetowego.
-
Serwis, Sklep internetowy- sklep, serwis internetowy 4FIT znajdujący się pod adresem www.4-fit.pl za pośrednictwem, którego Klient może kupić usługi.
-
Strona- Klient i Sprzedawca,
-
Usługa- Usługi świadczone przez sprzedawcę na rzecz Klienta poza Sklepem internetowym a w ramach niego prezentowane w szczególności: szkolenia i sesje coachingowe.
-
Umowa sprzedaży- Umowa sprzedaży usług zawarta pomiędzy 4FIT a Klientem za pośrednictwem Sklepu internetowego na podstawie Zamówienia i poprawnie wypełnionego Formularza danych.
§2
Postanowienia Ogólne
-
Klient zapoznał się i zaakceptował niniejszy Regulamin, Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną oraz złożył Zamówienie. Oświadcza, iż rozumie, że wspólnie te dokumenty stanowią Umowę pomiędzy Klientem a 4FIT o świadczenie usług szkoleniowych bądź coachingowych.
-
Klient zobowiązuje się dokonać płatności w wysokości, w terminie, w formie i w sposób określonym Formularzu Zamówienia w Sklepie internetowym.
-
Dokonanie płatności należności za Zamówioną usługę w pełnej wysokości bądź oświadczenie dokonywania płatności ratalnej upoważnia Klienta do otrzymania usług wskazanych w Zamówieniu.
§3
Zasady uczestnictwa
-
Klienci biorący udział w szkoleniach i coachingach organizowanych lub współorganizowanych przez 4FIT oświadczają, że nie będą ich nagrywać, reprodukować, utrwalać lub rozpowszechniać w jakiejkolwiek formie.
-
Wszystkie materiały szkoleniowe stanowią własność intelektualną ich twórców, są chronione prawem autorskim i udostępniane uczestnikom jedynie do użytku prywatnego. Materiały szkoleniowe nie mogą być sprzedawane, odsprzedawane lub udostępniane publicznie osobom nie biorącym udziału w szkoleniach lub coachingach. 4FIT zastrzega sobie prawo do produkcji, reprodukcji i obróbki filmów wideo, nagrań audio, zdjęć, publikacji oraz jakichkolwiek innych materiałów związanych z prowadzonymi przez nią szkoleniami lub coachingami, z wyłączeniem jakichkolwiek innych podmiotów.
-
Klienci biorący udział w szkoleniach i coachingach organizowanych lub współorganizowanych przez 4 FIT oświadczają, że poprzez akceptację niniejszego regulaminu wyrażają zgodę na nieodpłatne i nieograniczone w czasie utrwalanie i rozpowszechnianie wizerunku osoby biorącej udział w wydarzeniu lub głosu, a w szczególności poprzez ich nagrywanie i fotografowanie oraz późniejszą publikację we wszystkich materiałach cyfrowych oraz drukowanych, nagrań audio/video ze szkoleń lub coachingów, oraz na użycie ich imienia, wizerunku, głosu w celu prowadzenia działalności marketingowej, informacyjnej na portalach społecznościowych i oświadczają, że nie będą mieli jakichkolwiek roszczeń z tym związanych.
-
4FIT będzie wykorzystywać zdjęcia, nagrania audio/video oraz inne materiały zawierające imię, wizerunek, podobieństwo lub głos uczestników jedynie w celach promocyjnych, marketingowych, wizerunkowych lub w celu przygotowania szkoleń i coachingów.
-
Poprzez udział w szkoleniach lub coachingach Klient otrzyma pewną wiedzę obejmującą metodologię działania z zakresu tej dziedziny życia, której dotyczy szkolenie, coaching. Informacje te zostaną również uwzględnione w materiałach edukacyjnych przekazywanych Klientom (publikacje, produkty edukacyjne etc.).
-
4FIT nie gwarantuje Uczestnikom i nie odpowiada za osiągnięcia założonego przez nich skutku związanego z tematyką szkolenia/coachingu. Klient jest wyłącznie odpowiedzialny za sposób, w który korzysta z przedstawionych mu metodologii, w szczególności za wykorzystywanie ich niezgodnie z instrukcjami 4FIT.
-
Klienci biorący udział w szkoleniu lub coachingu oświadczają, że nie będą zgłaszać jakichkolwiek roszczeń w stosunku do szkoleń, coachingów, lub materiałów z nich pochodzących.
-
4FIT nie jest w żaden sposób odpowiedzialna za nieupoważnione posługiwanie się lub wykorzystanie jej logotypu, firmy, treści publikacji, produktów edukacyjnych przez osoby trzecie do ich własnych celów.
-
Promocje organizowane przez 4FIT, rabaty lojalnościowe, zniżki pakietowe oraz inne okazje, nie mogą być łączone.
-
Klienci szkoleń i coachingów w 4FIT oświadczają, iż rozumieją, że nie zastępują one psychoterapii, leczenia medycznego, farmakologicznego i mają charakter wyłącznie edukacyjny.
-
Klienci decydujący się na uczestnictwo w szkoleniach lub coachingach 4FIT, a będący w trakcie psychoterapii, leczenia medycznego, farmakologicznego, lub cierpiący na jakiekolwiek choroby, są proszone o skonsultowanie się ze swoim lekarzem lub psychoterapeutą przed skorzystaniem z oferty 4FIT.
-
4FIT zastrzega sobie prawo do odmówienia udziału Klienta w szkoleniu bez zwrotu kosztów w przypadku, gdy znajduje się on pod wpływem alkoholu, środków odurzających, psychotropowych bądź gdy zachowuje się w sposób agresywny lub w inny sposób stwarzający zagrożenie bezpieczeństwa porządku szkolenia i innych jego uczestników.
§4
Coaching
-
Klient w ramach współpracy z 4FIT może zakupić sesje coachingowe, które odbywają się w formie online przez komunikator Skype.
-
Przez sesja coachingową online rozumie się 60 minutowe spotkanie Klienta z 4Fit, realizowane w umówionym z minimum tygodniowym wyprzedzeniem terminem.
-
Do korzystania z usług coachingowych online za pośrednictwem komunikatora Skype wymagana jest:
-
posiadanie urządzenia umożliwiającego dostęp do Internetu, wyposażonego w system Windows bądź Linux,
-
posiadanie aktywnego konta w komunikatorze Skype.
-
4FIT nie ponosi odpowiedzialności za problemy w łączności w trakcie sesji w przypadku nieposiadania przez urządzenia Klienta parametrów technicznych pozwalających na bezproblemową łączność.
-
Czas trwania sesji rozpoczyna się o określonym wspólnie terminie, pomimo problemów technicznych z łącznością występujących po stronie Klienta.
-
W przypadku, gdy sesja została opłacona i nie jest możliwa do zrealizowania ze względu na niezależne od 4FIT i Klienta trudności techniczne, umówione zostaje kolejne spotkanie online.
-
W przypadku gdy Klient nie odbywa umówionego spotkania bez poinformowania o rezygnacji z zarezerwowanego terminu 4FIT minimum 2 dni wcześniej w postaci e-maila, dokonana opłata za sesję nie zostaje zwrócona.
-
W przypadku, gdy Klient lub 4FIT odwołuje spotkanie z tygodniowym wyprzedzeniem w postaci e-maila, spotkanie zostaje umówione w innym terminie dogodnym dla Klienta i 4FIT
-
W przypadku, gdy Klient odwoła umówiony termin sesji coachingowej drugi raz bez poinformowania z tygodniowym wyprzedzeniem o rezygnacji w postaci e-maila, Klient zobowiązany jest uiścić opłatę za sesję (lub dokonana opłata za sesję nie zostaje zwrócona).
§5
Szkolenia
-
Klient w ramach współpracy z 4FIT może zakupić szkolenia, które odbywają się w terminie określonym w złożonym Zamówieniu przez Sklep internetowy.
-
W przypadku nie uczestnictwa Klient w zakupionym szkoleniu traci on możliwość wzięcia udziału w nim, nawet jeśli 4FIT będzie organizowało nowe szkolenie o tej samej tematyce. 4FIT nie jest zobowiązane do zwrotu jakichkolwiek kosztów Klientowi.
-
Klient ma możliwość jednorazowego przeniesienia terminu szkolenia w terminie do 14 dni przed jego odbyciem. Przeniesienie terminu uzależnione jest od posiadania przez 4Fit tego samego szkolenia w późniejszym terminie oraz od posiadania wolnych miejsc na nie.
-
Skorzystanie z możliwości przeniesienia terminu wymaga skierowania zapytania do 4FIT za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mail: biuro@4-fit.pl
-
W sytuacji, gdy 4FIT nie organizuje dodatkowych terminów danego szkolenia, istnieje możliwość zamienienia wybranego szkolenia na inne dostępne w ofercie 4FIT w sklepie internetowym tylko i wyłącznie po wyrażonej zgodzie 4FIT. Klient zobowiązany będzie do uiszczenia różnicy występującej pomiędzy cenami szkoleń. W przypadku wystąpienia nadpłat nie będą one zwracane.
-
Termin Szkolenia może zostać przesunięty bądź odwołany przez 4FIT z powodu jakichkolwiek okoliczności i przyczyn nie leżących po stronie 4FIT i od niego niezależnych ani mogących być do przewidzenia (siła wyższa) w tym choroby Prowadzącego, wypadku losowego, utracie prawa do korzystania z lokalu, w którym miało odbyć się szkolenie, wystąpienia wypadków losowych w lokalu, w którym miało odbyć się szkolenie (pożar, zalanie, brak mediów np. prądu). 4FIT zawiadomi o tym Klienta za pomocą drogi elektronicznej niezwłocznie od momentu powzięcia wiedzy o wystąpieniu zdarzenia.
-
W przypadku, o którym mowa powyżej, Klient jest uprawniony do odstąpienia od Umowy w części dotyczącej odwołanego Szkolenia oraz żądania zwrotu poniesionych kosztów w terminie trzydziestu 30 dni od chwili zawiadomienia o odwołaniu Szkolenia, jednak zwrot dotyczy tylko kwoty wpłaconej na poczet uczestnictwa w Szkoleniu (z wyłączeniem kosztów dojazdu i noclegów).
-
4FIT zastrzega sobie prawo, zmiany daty, czasu oraz miejsca Szkolenia. W przypadku znaczących zmian cech Szkolenia wskazanych w Formularzu, Klient może odstąpić od umowy w części dotyczącej zmienianych usług.
-
4FIT nie ponosi żadnej odpowiedzialności za straty poniesione przez Klientów związane z przełożeniem bądź odwołaniem Szkolenia powstałych z powodów niezawinionych przez 4FIT lub wskutek działania siły wyższej.
-
Przeniesienie prawa, do skorzystania z zakupionego Szkolenia na wskazaną osobę możliwe jest pod warunkiem powiadomienia 4FIT najpóźniej na 14 dni roboczych przed planowanym terminem Szkolenia.
-
Powiadomienie, o którym mowa w ust. 10 powinno zostać dokonane za pomocą poczty elektroniczne na maila biuro@4-fit.pl i powinno zawierać:
-
imię i nazwisko oraz numer telefonu osoby chcącej przenieś prawa na inną osobę,
-
planowany termin wydarzenia,
-
imię i nazwisko numer telefonu oraz adres e-mail osoby, na którą przenoszone są prawa.
-
4FIT zastrzega sobie prawo uwzględnienia powiadomienia dokonanego z naruszeniem terminu określonego w niniejszym postanowieniu. Uwzględnienie powiadomienia dokonanego z naruszeniem terminu zależy jedynie od woli 4fit i nie wymaga uzasadnienia.
-
4FIT nie ponosi odpowiedzialności za nieszczęśliwe wypadki ani za zaginione lub zniszczone mienie Klientów biorących udział w szkoleniu.
§6
-
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają zapisy znajdujące się w Regulaminie świadczenia usług drogą elektroniczną, przepisy ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. 2000 nr 22 poz. 271 ze zm.), ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141 poz. 1176 ze zm.), ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. -Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.).
-
Spory wynikające ze stosowaniem niniejszego Regulaminu i w związku z wykonywaniem zawartych umów między 4FIT a Klientami będącymi konsumentami, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy zgodnie z ustawą z dnia 17.11.1964r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. nr 43 poz. 296 ze. zm.).
-
Spory wynikające ze stosowania niniejszego Regulaminu i w związku z wykonywaniem zawartych umów między 4FIT a Klientem nie będącym Konsumentem, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy ze względu na siedzibę 4FIT.
-
4FIT zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu z zastrzeżeniem, iż do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w chwili złożenia zamówienia przez Klienta.
-
Regulamin wchodzi w życie 1.10.2019 r.